Monday 8 April 2013

kehidupan baruku

malam nie ttba tergajen lak nk mengarang karang..ahah..buhsannn weehhh..hubby p kl meeting..xsampai lg..so xle nk gyt..apa y bole dbuat...aiii..sunyi sepi rasa...

da sebulan lebey btukaq status...alhamdulillahhh..semakin happy..smkin bhgia...smkin bbunga2x...hope selamalamayer bginila hendakyer..yang berlalu..biarla berlalu..walaupon kdgkala tdetik d hati...tpi ole krna pilihn tok memilih status itu dan khidupan bru ni...aku cuba btahan...smga bgini selamayer...

hdp bujg & bkawen byk sgt bezyer ruperyer..dulu dlm kpla nie pkir sma jerk memndangkn pas kawen pon tpksa dok aseng2 kn..but..tu cuma pemikirn childish jerk..walaupon skg nie aku x duk ngan hubby..but...kerana aderyer ikatan tu..myebabkan kita bpegang pda tgjwb...rsa bsalah sgt sbb ta dpt menunaikan tgjwb kt hubby..mujurla dia seorg y sgt2 memahami...bsyukur y amt kerana ta tpilih jalan y salah...perkahwinan mengajar aku utk mjdi matang..btanggungjawb..lebih byk btolak ansur..cuba tok lebih byk bsabar...n y plg pntg cuba mengajar aku tok mnjadi seorg y setia...setia pd suami ku...semoga setiaku ini hingga ke hujung nyawaku...

ibu selalu bagi pesanan..katayer..jdila istri y bahekk..patuhh pda suruhan suami...bsyukurla dikurniakn suami sebaik dia...jgn jd mcm budak2 lgi..taat pd suami..jgn nk toleh menoleh pda y len lgi..jlnkn peranan sbg istri y mithali....ooohh..ibu...engkau sgt memahami anakmu ini..ibu mna la kn y xknl ankyerr...ahahak..mst ibu sgt risau memikirkan aku y suka sgt btukar2 rasa ini....insya allahh...aku ta ingin nk mnjadi isteri y nusyuz pada suami ku...aminnn...




No comments: