Monday 14 January 2013

mud:sunset

Ya Allah..msih kuat dugaan mu ini...bantula aku untuk menguatkn hati ku...d saat ini aku masih lgi tidak mampu utuk mebuang rasa itu..d saat ini aku masih lgi terasa sketyer rasa itu...di saat ini aku masih lgi terkesan oleh rasa itu..Ya Allah..sejujuryer aku redha dengan apa y terjadi tapi aku sgt sakit untuk membuang rasa itu...aku telah memilih imam ku Ya Allah..Dia lebey layak untuk bergelar bapa kepada zuriat2 ku nanti..Dia lebih layak untuk membimbing ku ke jalan y benar..Dia lebih layak untuk segala2yer..tapi knp ati ku masih lgi berdegil menginginkan sesuatu y memg tidak layak utk ku??tolongla bntu ku untuk mncari jawapannya Ya Allah...

mencintamu adalah hal y terindah...tetapi memiliki mu adalah sesuatu y mustahil...pergila engkau kepada insan selayaknya bagi mu...


No comments: