Friday 4 January 2013

kata nukilanku untuk mu

ari sabtu ari cuti...time nie jela y dpt rest kn...bdn rsa sgt letih mgu nie..ulg alik dr sek ke rumah sgt menyeksakan..lgi2 part y kna bgon pagie tue..aku da rsa mcm nk tcabot urat leher tegang punya pasal...sampi sekolah plak kwn2 suma asek menegor da mcm ta teruros...ahahhak..aku pon xpasan ruperyer aku sagt serabot dis week..tah apala y mnimpa..only God know's...

rasa sgt snyi...spttyer yer time2 ni la kna happy kn..bkn sng nk dok d rumah..bdn je y brht..otak???no idea's..tah...pnatttt sgt..rsa nk p klinik mintk doktor rht kn otak sekejap..bole g 2???byk sgt mnda y bermain2 d kpla..nk dluahkn pon beratur2 nk kuaq..last2 tsekat jerk kt dlm tue...mkin sesakla kn...ahahkk..tah...smpi bla..

rndu..rndu masa2 lalu..rndu sgt saat2 bhgia cple dgn rizal..masa tu raseryer lau jeles2 pon sbb cheapah jerk..y len xpnh tpikir pon..lau gado mst sbb pmpn tue..maklumla aku nikn mcm ibu singa..pntg silp..ngamok saje..tp dia..mcm tuela..steady dr dulu smpi kini..xpnh pon berubah walo sedetik pon...sgt rinduuu zman2 tgh hngat bcinta dulu....tolong kmbalikn perasaan tuee...

perasaan...strt mula2 bcnta..syg dpupuk..kami berdua cb berusaha tok mbalut luka sesama sndrik...xsemudah d sangka...but we're strong...sehinggala satu saat kami bjaya menyayangi antra satu sma lain sepenuh ati...masa tue aku mcm ta sggup khilgn dia..bla dpt tau y ex gf dia msih lgi ada ati dgn dia..lgila aku rsa hrpn ak nk memenangi hti dia sgt tipis...alhmdulillah..Allah menyebelahi kami...

tp lma2 bcnta byk plak dugaan y dtg..mcm2..asek bgado..bek smla..gado semula..mcm tada pnghujung..tp aku ngan dia tetp kuatkn hti tok kekalkn hub kami...entah knp tahun 2012 sgt menguji cnta kami...2009 till 2013...Allah pertahankn la cnta kami...aku ta ingin mnjadi istri y nusyuz....save us....

mahligai cinta y bakal dbina...dugaan demi dugaan...entah smpi bla..tp aku amt mghrpkn jln penyelesaiannyaa..semoga cnta itu milikku..semoga kebahagiaan itu bersinar dlm hdpku...masa dpn...ku harap akn lebih baik dri ini..semoga ht ini selalu tabah...

untuk bakal suami ku..tidak smpi bbrapa bulan lgi kita akn bertukar status...smga mhligai y kita bina ini adalah mahligai y pertama & terakhir..semoga aku mampu mnjadi suri hidup mu y sbgamana idamanmu..semoga dosa2 silam ku ini ta akn mbuatkn mahligai kita mendung diselaputi awn htam..semoga kita akn sntiasa bhgia bsama....smoga kau dn aku dpt merasai nikmat cnta sebagaimana y pnh wujud dlm hdp kita dahulu....kau sentiasa ad auntuk ku..kau sntiasa mematangkn driku....

ku yakin kau milik ku..& ku pasti diri ku milik mu...amin...Allah..plez bless both of us...may our wedding is da best event in our life....insya allah..

1 comment:

Anonymous said...

b syg sgt kt bucuk..b nk jdkn bucuk sebagai permaisuri idup b slamanya..smoga kita tabah menempuh dugaan yg akan dtg..kita kena kuat bucuk..b sentiasa dengan honey..azam b ingin menjadi husband yg mithali..nk jg bucuk sehinnga akhir hayat b..b terlalu sygkn bucuk..xsanggup kehilanngan walaupon sedetik..syg sgt..b nk jg bucuk..syg bucuk sehingga akhir hayat..