Friday 9 November 2012

sedetik lebey..

dlm bbrapa minit lgI...saya akan ke cna>>....waa...muka kelihatan excited g 2...ahahhak...shinggAkn rakan-rakan sekerja Pon perasaan..kn..argghh..malu sungguhh..hihhik..alahaii..xsabqyer rasa..da lma x bjmpA...mybe...

tujuan utama nk ke cna nk mbelibrg2 hntrn bsama-sama...dia poN kelihatan amt gmbIra...kui2..laula sya buat kptsn mbatalkn pjlnan nie last2 minit..hmpa arapn kawan tu..kn2...ciannn..ahahhak..xkot..x mugkin sekejam itu..cukupla y sudah itu suda....err....brg hntrAn..????suda dkt rupayaa...

hampir tidak sedar kn...lgi 3 bulan je sya akn mghampiri zaman berdua lebih baik itu...waaaa...gler kentang...pyala bzy kn..smpi byk sgt bnda y sy skip akhir2 niehh..lau nk dkira2 mcm ta smpi 3 bulan jerk lgi  tarikh 10  FEBRUARI 2013 itu...masa..sntiasa mncmburui kita..wahai sayang ku...

semoga apa y saya lalui ini tok bbrapa bulan kebelakangan ini akan memtgkn saya...smoga apa y sy lalui untk bbrapa bulan ini akn mbuat sy pndai menilai...semoga apa y saya lalui untuk bbrapa bulan ini akan mbuat saya lebih tahu meghargai...dan paling penting sekali...smoga apa y saya lalui untuk tempoh bbrapa bulan ini akn membuat saya bersyukur d atas kurniaan-Nya y begitu BESAR ini..amin....

semoga perjalanan y bakal saya lalui untuk tempoh2 terakhir saya bergelar BUJANG akn teros dpermudahkn....iluvusomuchbeeverneverforgivemenomatterwhatidoneistillinmyheart..alwayz....

No comments: