Thursday 11 October 2012

sakittt

my dEar LittLe hEarT...

saYa sgt sakit............
toloNg...
hapuskn kesakitan ini....
sAYa Ta TdayA...
toloNg..
jaohkn ia...
sayA ingIn Bahagia sepertimanA dIa............
sayA perlukn ruang tuk itu..
tolonG...
bantula sayA..

sgT rindu.................gilerrrrrrrr!!!!arrgghhh..tah apa y merasuk saya ini...

10 febuari 2013...semakin dekat...
tolong sembuhkn saya..
tolongla...
sayA ta mamPu...
toloNggg...
sayA ta pernah pinta khdpn seperti ini..
sayA ta pernaH memInta perasAAn ini....
sayA cuma ingin BAHAGIA....
sayA ingIn bahagia..
walau dengan siapa pengakhiran hidup sy...

bantula saya....

hati..tolongla bahek2 saja..............jangan sekejam ini perlakukn saya ya hati....saya sudah ingin bkahwin..saya cintai kekasih ati sayA...cobala ati tok troS btahan..kuatla......kuatla......aminnn..doakanla saya....FARAHHIDAYUBTJOHAWITHRIZALIZWANDIBHJRAMLI bisa bahgia...selamayaaa....aminnn..

No comments: