Thursday 20 September 2012

saya tetap saya

Saya...MiraFarA_rObInayU....

.....janGan sakiti hti syA lgi dGn perkaRa2 x berfaedAh ini.....plezzz....
sayA maO puLih SpenuhYerrr....


-gadIs comel Y saanGat rapUh...
-sanGat mudAh tertarIk dEngan lelakI y bmuLot manis....
- SangaT mudah jatuh Cnta...
-satu kekuatAn y Terbaik ialah SETIA....sejauh manA pon sya hanyut..sejauh manA pon sayA berimaginasi..saya tetap pulang padA y satu..RIZAL IZWANDI B HJ RAMLI.....

rimas..tolongla jgn bagi DUGAAN lagi...

semogA rancangan perkahwinan saya agar d percepatkn mendapat RESTU...

insyA allah..semoGa Allah masih melindungI hati syA...

aminnnn...

2 comments:

Anonymous said...

Fara adakah awak tetap diri awak? Adakah awak rasa awak jujur dengan diri awak? Awak dah fikir masak2 ke nak teruskan dengan rancangan awak ini? Banyakkan solat sunat istikharah. Semoga allah memberi awak petunjuk agar keluar dari kekusutan ini... Ingat biar menyesal sekarang jgn menyesal di kemudian hari sebab masa tu dah tak guna... Hidup hanya sekali jadi jangan jadikan saat hidup itu satu penyesalan..

Anonymous said...

xpa..sy sebgai tunang dia terima segala dugaan..sy anggap ini dugaan drNya..apa pon terjd sy redha..hanya Dia yg tentukan..smyg istikharah sy sendiri yg buat dan saya nmpak hanya dia sebagai pilihan ht sy..so skang ni biarkan kami hidup bahagia..kita hanya meramcang Dia tentukan..