Monday 10 September 2012

air peluh d mata

hati saya sgt sedeyyy..smbil berpeluh2 d mata sy menulis luahan rsa ini...sedehhh shingga air peluh ini ta ttahan2 mengalir keluar..saya pon tatau knp sya sgt sdey malam nieh...saya da menahan air peluh ini sejak dari siang tadi..tpi akhiryer air peluh ini keluar juga dengan derasnya tanpa dpt d than2..tolonglaaaa...

jangan jelma kn hari itu...sy ta sgop mghadapinyer..knpa mungkir jnjii???mcmana sy nk melalui ari2 itu?xkesian kt sayA....tolongla...sya tidak mahu ari2 tu tiba..mgkin bla melalui ari2 tue sya akn btmbah sedey lgi..tlongla pujuk ati sy..awk kt mn???awk rasa Kn..awk jgN yipu..awk pon rsA apa y syA rsa..tp knP msti mungKir jnJi..???sya y egO atau awk y egO???knp nk perbesar2kn hal y kecik???awk rsa sakit tu x???sy sgt rsA....awk da jnji dgn sy..knp awk mungkir..knp awk mungkirrr....awkkk jahaaaaaaaaaaaattt..awk salu buat sy sya rsa sedey...knp nk buat hti sy slalu sedey...apa dosa sy pda awk?????

sy cuba nk padam awk dr seluruh hdp sy...........saya berusaha..tp....awk smakin dkat....lebeh dkt lebih cept awk hilg semula....awk jhtttt!!!!awk jhtt!!!....awk jhttt!!!!awk jhTTT1!!!xperlu nk berterima kasih pda sya..awk mkin menambahkn kesedihan saya...sampai ayt terakhir y sy tulis nie...air peluh d mata sya masih lgi mengalir...alah btmbah laju smpikn mata sy pon da bpinar2 nk melihat semua luahan rasa nie.....smpi bla air peluh nie nk mengalir...sy tatau.......................


moOd>dramatik x luahan rsa aku???ahahha...mirafara_robinayu...

No comments: